Monday, June 21, 2010

Isu Berbangkit

Someone add me in FB last week and drop a message to my inbox. I know N very well but I couldn't imagine how N dare to asked me about that previous issue. Dah setahun ok benda ni berlalu. Siap tanya sebab musabab, punca dan sebagainya. Pandai-pandai pula nak membangkitkan isu. Perluke Su terangkan pada semua tentang sebab, punca dan sebagainya? Apa relevannya? Apa yang su akan dapat kalau benda ni terus dibincangkan? Padahal benda ni dah jadi sejarah. Sejarah yang tidak membanggakan dalam hidup dan keluarga. Rasa nak menangis okay bila dia tanyakan macam-macam soalan yang sepatutnya ditanya dulu bukan sekarang. Dari dulu hak untuk aku meluahkan rasa tak diperlukan dalam family tu jadi apa gunanya aku luahkan semua sekarang? resultnya = nothing!

Tak terlintas dalam kepala ni nak membangkitkan isu lapok! Tak guna juga nak mengingatkan lagi semua. As you all know I am moving on and on and on non stop okay.

Pentingnya disini aku dah happy dengan apa yang ada sekarang, family juga happy itu paling utama. Dah tentu Su delete message tu dan tak approve N in my FB.

P/S: Su say No to Isu Berbangkit!

Peace No War!
Su Hashim

2 comments: