Finally..She Quit! 9.13 A.M I got phone call from my dearest sister, with her unpleasant voice she said that she quit her job TODAY. I just want she to know that, whatever her decision I will always be by her side..and hope that she know this is the wise decision that she ever made..because I know that she does not even like her job from the very beginning..ok sis let's start some business! Move on!
Friday, February 19, 2010
Thursday, February 18, 2010
Wednesday, February 17, 2010
BONGEK vs BONGOK
Bile baca title diatas, apakah yang korang fikirkan? bongok ok korang dah tahu ~ tapi bongek?
BONGEK. Ape yang bongek? Kenapa dengan bongek? Dimana bongek? Apebende bongek ni?
Kalau korang nak menambahkan ilmu di dada, yang sebenarnya bongek ialah nama sebuah tempat di Negeri Sembilan berhampiran dengan senawang. Kebetulan masa on the way ke JB-Spore kami lalu jalan dalam bukan jalan highway dan dengan itu ternampakla papan-papan tanda yang menunjukkan bahawasanye kami berada di dalam kawasan yang bernama 'BONGEK'. Sudah tentu susu dan semua yang berada dalam kereta tertanye, tertawa dan terpikir apesal 'BONGEK'.
Cube pulak korang bayangkan tetibe satu hari nanti PM kite nak commercialize tempat 'BONGEK' tu. Cemana? Patutke kekalkan name 'BONGEK' tu? kalau kampung Bongek ke taman Bongek ke ok lagi kan?? tapi cube jadi Bongek Drive, Bongek Road, Bongek Boulevard or Bongek City Centre sesuaike?
Sekian Susu melaporkan (tetibe terasa bongok melaporkan kawasan bongek)
BONGEK. Ape yang bongek? Kenapa dengan bongek? Dimana bongek? Apebende bongek ni?
Kalau korang nak menambahkan ilmu di dada, yang sebenarnya bongek ialah nama sebuah tempat di Negeri Sembilan berhampiran dengan senawang. Kebetulan masa on the way ke JB-Spore kami lalu jalan dalam bukan jalan highway dan dengan itu ternampakla papan-papan tanda yang menunjukkan bahawasanye kami berada di dalam kawasan yang bernama 'BONGEK'. Sudah tentu susu dan semua yang berada dalam kereta tertanye, tertawa dan terpikir apesal 'BONGEK'.
Cube pulak korang bayangkan tetibe satu hari nanti PM kite nak commercialize tempat 'BONGEK' tu. Cemana? Patutke kekalkan name 'BONGEK' tu? kalau kampung Bongek ke taman Bongek ke ok lagi kan?? tapi cube jadi Bongek Drive, Bongek Road, Bongek Boulevard or Bongek City Centre sesuaike?
Sekian Susu melaporkan (tetibe terasa bongok melaporkan kawasan bongek)
Wednesday, February 10, 2010
Aku Dah Bosan!
Tolong!
Saya Dah Bosan.
Bosan Dengan Ape?
Bosan Dengan Ape-Ape Aje.
Kenapa?
Sebab Aku Dah Bosanlah!
XOXO, Susu Nestle :(
Saya Dah Bosan.
Bosan Dengan Ape?
Bosan Dengan Ape-Ape Aje.
Kenapa?
Sebab Aku Dah Bosanlah!
XOXO, Susu Nestle :(
Subscribe to:
Posts (Atom)




















